jugra

hari baru masuk wordpress…..tatau apa nak tulis….tapi aku tulis jer la…..masa ke jugra….tempat yang dah lama aku tak jejak lepas aku praktikal kat banting dulu…..tempat yang bersejarah…dulu aku datang tempat tu ok lagi….skang nie dah macam kurang terurus plak…..nasib baik masa datang tu ada pakcik2 yang bermain ngan payung terjun…`paragliding’enjoi gak la tgk derang main natang tu….siap terbang2 lagi….rasa cam nak ikut jer derang terbang skali…..hehehhehe…..bukit jugra enjoi la ngan gambar yang tak seberapa nie…..

Advertisements

my kad kawin