jugra

hari baru masuk wordpress…..tatau apa nak tulis….tapi aku tulis jer la…..masa ke jugra….tempat yang dah lama aku tak jejak lepas aku praktikal kat banting dulu…..tempat yang bersejarah…dulu aku datang tempat tu ok lagi….skang nie dah macam kurang terurus plak…..nasib baik masa datang tu ada pakcik2 yang bermain ngan payung terjun…`paragliding’enjoi gak la tgk derang main natang tu….siap terbang2 lagi….rasa cam nak ikut jer derang terbang skali…..hehehhehe…..bukit jugra enjoi la ngan gambar yang tak seberapa nie…..

Advertisements

3 Responses

  1. ye ar, korang mmg pergi tak ajak!

  2. tak dirancang langsung…..

  3. mie:
    hahaha.. gambar no#1 tak tahan.. ceit

    zara:
    ktorang g tak plan apa2 la zara… tup tup tgk dah sampai kat Jugra dah… adei ;(

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: