wawan n tim

dsc_0267-copy-small1

dsc_0314-small1

ni gambar masa majlis perkahwinan aku, belah pempuan….niway gambar yang first memang gambar aku, yang no.2 ni bukan la gambar aku…tetapi sahabat dan adik ipar aku….wawan yang berdiri tu n tim yang duduk….tim adik ipar aku…..wawan memalu masa nie….sebab kene paksa bergambar ngan tim. memang segan habis dia masa nie….niway, korang memang best….disebabkan hujan maka hari tu tak der la kami g outdoor, buat indoor jer kat dalam bilik…hehehhe.terima kasih kat “azwinomar/izwanazman/zalhilmy/zalhilman/wawan/lyn/faizal” sebab saport aku masa sebelum nikah sampai habis majlis.hehehehe

gambar credit to mr.faizal, tahniah sebab dah jadi bapak…

Advertisements

6 Responses

  1. ekeleeee gmbr xclear la muke korg mie.. bg la yg clear.. =P

  2. mane lagi gmbo kaweennn~~
    we want more!
    we want more!
    eheh~
    :p

  3. waaa….. wawan nampak muke merahhhh… wakakaka

  4. Tahniah En Azmie.. sekali lafaz je kan!! đŸ˜‰

    p/s: aku suka pix no2.. nak copy boleh? ? ??
    ha ha ha

  5. big congrats mie! sorry tak dapat melepak lama ari tue. kepenatan giler! hehehe.

  6. mane gambar yg lain?? hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: