Majlis Perkahwinan Khairil & Liyana

salam everyone……skang nie aku nak kene rajin mengupdate page aku…..huhuhu….minggu lepas aku telah ke ijok kuala selangor untuk task kahwin seterusnya…..hehehehe……pengantin boleh dikatakan sangat sempoi…..keluarga pun tak banyak masalah….memang best….next week kat rumah lelaki  pulak….ini antara gambar yang telah tertangkap oleh lensa aku…huhuhu

Majlis Perkahwinan
Khairil & Liyana
2 & 9 Ogos 2009
Ijok & Batang Berjuntai

1 (Medium)DSC_1668 (Medium)DSC_1786 (Medium)

DSC_2054 (Medium)

2 Responses

  1. “….ini antara gambar yang telah tertangkap oleh lensa aku…”

    aku sikit musykil dengan ini ayat lah….. mana mungkin ko tertanggkap gmbr. hahaha
    nway, slmt kembali mengupdate blog… update byk2 gmbr lagi… xsabaq nak komen ni 🙂

  2. bile la aku dapat mengfreekan diri ikut korang menangkap/tertangkap wedding ni..

Leave a Reply

