Putri NurQistina Binti Hafizalazmie

salam,

sekarang aku dah bergelar bapa/ayah/papa/daddy dan senagkatan dengan nya.betapa gembiranya hati aku bila sekarang nie dah ada anak yang sangat comel (bagi aku dan famly aku la.)huhuhuhu…aku namakan anak aku Putri Nurqistina yang bermaksud cahaya keadilan aku sangat gembira dengan kehadiran dia, dia sangat menceriakan kehidupan aku dan isteriku. Diharapkan kami akan kekal bahagia dan gembira setiap hari. Thanks to God coz give us a happiness….Alhamdulillah……


One Response

  1. hey mie! bile la agaknya leh jumpa ur baby girl nie? hehehe. send my regards to nona k.

Leave a Reply

