promo KALERPENSEL



Majlis Pertunangan wawan & nadia

ahad lepas sempat jugak aku mengfreekan diri ini untuk hadir ke majlis pertunangan wawan & nadia. majlis berjalan lancar dan ringkas. tapi terkejut jugak aku sebab rombongan sebelah wawan tersangat ramai….sampai 20 buah kereta….huhuhuhuhu…..tapi majlis tetap jugak meriah dan tahniah kepada wawan dan nadia sebab dah mengikat tali pertunangan…pasni dah buleh kawen dah….







Outdoor Session Nazim & Ayu

Majlis Perkahwinan Khairil & Liyana

salam everyone……skang nie aku nak kene rajin mengupdate page aku…..huhuhu….minggu lepas aku telah ke ijok kuala selangor untuk task kahwin seterusnya…..hehehehe……pengantin boleh dikatakan sangat sempoi…..keluarga pun tak banyak masalah….memang best….next week kat rumah lelaki ┬ápulak….ini antara gambar yang telah tertangkap oleh lensa aku…huhuhu

Majlis Perkahwinan
Khairil & Liyana
2 & 9 Ogos 2009
Ijok & Batang Berjuntai

1 (Medium)DSC_1668 (Medium)DSC_1786 (Medium)

DSC_2054 (Medium)

Majlis Perkahwinan Faizal & Hasfa

salam….

wedding ni kira dah lama gak la…huuu aku nak kene mintak maaf kat pengantin sebab lambat upload…hehehehhe, faizal & hasfa, pernikahan berlangsung di rumah hasfa di sungai buluh. ramai gak la sahabat2 yang hadir di majlis berkenaan. ni antara gambar mereka….enjoi & kepada pengantin selamat pengantin baru….

DSC_0160 (Medium)DSC_0585 (Medium)DSC_0669 (Medium)DSC_0874 (Medium)

Majlis Perkahwinan
Faizal & Hasfa
4&5 Julai 2009
Sungai Buluh & Kajang

Majlis Perkahwinan Hazwan & Najwaa

Salam semua,

dah lama sangat aku tak update gambar kahwin. so kali nie aku nak luangkan sedikit masa update gambar kahwin, sudi-sudikan melihat dan mengkritik serta memberi sedikit tunjuk ajar kalau ada yang tak kene pada pandangan mata korang.

aku nak ucapkan selamat pengantin baru buat pasangan hazwan & najwaa yang telah selamat disandingkan. terima kasih kat korang kerana pilih kalerpensel photography untuk merakamkan kenangan manis korang di hari persandingan. niway, ni antara gambar yang sempat aku upload sekarang.

DSC_1459 (Medium)DSC_1569 (Medium)DSC_1574 (Medium)DSC_1599 (Medium)

Majlis Perkahwinan
Hazwan & Najwaa
26 Julai 2009 (Ahad)
Dewan Melati,
Kompleks Perbadanan Putrajaya

after wedding

sekarang nie aku dah bergelar suami…lepas kawin ni macam2 benda kene ubah…tak sama ngan hidup bujang.memang lain.lepas melafazkan akad, aku memang betul lega.sebab satu lagi cabaran hidup dah selesai.aku telah masuk ke alam baru. kehidupan yang perlu dikongsi dengan insan yang bernama isteri.kalau orang cakap kahwin lambat tu rugi, memang betul….kalau orang kata seronok lepas kahwin, memang betul.seronok lepas kahwin ngan sebelum kahwin memang lain, sebelum kahwin kalu nak pegang tangan depan orang lain atau depan parent mesti rasa segan, lagipun agama kita pun tak bagi kita bersentuhan kiranya kita bukan muhrim.tapi bila dah kahwin ape nak buat tak jadi masalah, sebab dah bergelar suami isteri. kalau lelaki seronok sebab bila balik kerja, ada orang masak, basuh kain, jemur kain.tapi sebagai suami kene la tolong.jangan harap 100% pada isteri.sebab isteri tu bukan mesin.so semua main peranan,alhamdulillah aku pernah duduk berdikari, jauh dari mak bapak, jadi aku takder masalah nak tolong isteri aku kat dapur.walau penat sekali pun mesti tolong…kalau setakat korang kahwin nak puaskan nafsu baik takyah kahwin..isteri bukan pelacur….jangan la korang harap kalau ada isteri, korang boleh goyang kaki duduk kat rumah.kene bertolak ansur dalam ape masalah sekali pun, so korang kene faham maksud aku…kalau ada rezeki aku akan jadi bapak pulak.hahahha, korang yang baru nak kahwin tu, cepat2 lah,…yang tengah bercinta, jangan leka….hehehhee